9 lutego 2011

STOSIK-iem to nazwijmy

Hej hej ;-)

Miło mi czytać, że podobała Wam się moja nie-recenzja! :D
Jakoś nie mogłam się w sobie zebrać, żeby napisać tą recenzję.. Kiedy tak się zastanawiałam, co mogłabym o tej książce napisać (a można by wieeele dobrego, jak to o Koontzu ;) ), przyszły mi do głowy takie właśnie refleksje. Spisałam je i stwierdziłam, że raz kozie śmierć i zobaczymy jak zareagujecie xD I widzę, że podobało się ;) Może od czasu do czasu wrzucę jakiś tekst dotyczący książki, niezupełnie będący taką typową recenzją, chcecie? ^^

Dodatkowo mam też niezbyt konwencjonalny "stosik", ale...

Ta da da dam...:


Jakość pierwsza klasa, wiem xD
Zdjęcie z komórki, więc musicie wybaczyć.



Pozycje następujące:

1. Rafała Kosika 'Vertical' <3

2. Marka Reeda Lewina 'Uratować Sprite'a'

3. Clive Cusslera 'Złoto Spartan'

4. Wiesława Myśliwskiego 'Pałac'


Parę słów w temacie:
Stosik niezbyt obfity, ale jakościowo może być wysoko.. To się okaże.
Niestety z powodu nadmiaru obowiązków i innych zajęć strasznie mało czasu poświęcam na czytanie :(
Bardzo dużo czasu też poświęcam na myślenie o różnych sprawach egzystencjalnych... ^^
W ciągu ostatnich trzech tygodni ani jednej książki nie przeczytałam od deski do deski. Jest kilka napoczętych, ale żadnej jeszcze nie skończyłam. W najbliższym czasie myślę, że pojawi się 'Złoto Spartan'. Ale to też się jeszcze okaże..

No nic, kończę powoli i pozdrawiam.

(Jeszcze 3 dni i ferieee!!!)


Na razie :*

Wasza Madeleine xD

 

21 komentarzy:

  1. Orginalna forma przedstawienia dorobku stosowego! :)
    Jak zwykle nie znam nic (hmm...) , ale mogę się dowiedzieć, więc czekam na recenzje.

    A.. i jeżeli chodzi o czas na czytanie, ja też niestety mam go coraz mniej. A tutaj czeka na przeczytanie i recenzję tyle książek!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny stosik i piękna prezentacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ha! cóż za ciekawy pomysł na zdjęcie!
    Nie znam żadnej z tych książek więc tym bardzeij czekam na recenzję
    A co do nietypowej recenzji - oczywiście że chcemy! Zawsze to miło czytać takie urozmaicenie ;)

    Pozdrawiam! :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy sposób na prezentację stosika:)). Gratuluję książek i życzę przyjemnego czytania!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Uratować Sprita też mam, ale jeszcze się nie zabrałam od, aż wstyd się przyznać, roku ;O

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy stosik ciekawie zaprezentowany :) Czekam na recenzje i na nie-recenzje i życzę więcej czasu na takie proste przyjemności ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo oryginalny pomysł na przedstawienie stosiku ;).
    Żadnej z tych książek nie znam, ale po samych tytułach i okładkach wnioskuję, że są raczej bardzo dobre. Ale wiadomo, nie ocenia się książki po okładce, dlatego czekam na Twoje recenzje ;).
    I oczywiście takie nietypowe również, to zawsze jakaś miła odmiana ;D.

    OdpowiedzUsuń
  8. oryginalna prezentacja stosiku :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Życzę powrotu 'weny' czytelniczej i czasu. Ja mam odwrotnie - akurat mam najlepsze momenty na czytanie, gdzieś w głowie mając świadomość, że niebawem zabawa się skończy i trzeba będzie skupić się na magisterce, eh :(

    'Stosik' zaprezentowany świetnie. Liczy się inwencja!

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie wyglądają te książki... Chętnie przeczytam recenzję książki 'Złoto Spartan'.

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie zaprezntowane te książki ;) Mnie osobiście pociaga "Złoto Spartan" ;P

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdjęcie fenomenalne ;d Stos też niczego sobie. Z chęcią podkradłabym Ci Vertical

    OdpowiedzUsuń
  13. Clive pisze ciekawe książki, także mam nadzieję, że i ta będzie fajna ;> stosik super :D i nie liczy się ilość, ale jakość ! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. "Uratować Sprite'a" mam w planach, aczkolwiek z chęcią przeczytam najpierw Twoją recenzję. :)
    Skoro rozpoczęły Ci się ferie, to jestem pewna, że znajdziesz trochę czasu na książki. ;) Btw. ja też właśnie zaczynam ferie! :D

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawy stosik, zainteresował mnie Myśliwski i "Uratować Sprite'a".

    P.S. Grasz na pianinie? ;)

    Pozdrawia, serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Takiego stosiku jeszcze nie było :D i TAK chcemy refleksje o książkach ;) ostatnia była naprawdę bardzo dobra :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Oryginalny stosik :) Czekam na recenzje książki Rafała Kosika, gdyż czytałam serię FNiN i chcę zobaczyć czy ta książka jest równie ciekawa co właśnie z tej serii :) A co do jakości zdjęcia to muszę powiedzieć, że masz bardzo dobry aparat w komórce. Mój jest w porównaniu do Twojego taki, że aż szkoda gadać :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja również mam bardzo mało czasu na czytanie. Bardzo ładny i oryginalny stosik ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetnie wymyśliłaś ten 'stosik' ;D

    OdpowiedzUsuń