3 stycznia 2011

Noworoczny stosik

 Witajcie!

W dzisiejszym, drugim już w historii mojego bloga, stosiku jak widać królują same beże, brązy i złocienie. Mam nadzieję, że każda z tych pozycji zasłuży na równie złote wyróżnienie, tym bardziej, że wydaje mi się, iż czeka mnie naprawdę pyszna uczta czytelnicza.
Ale, przejdźmy do rzeczy (poczynając od góry):


U szczytu mój Niepokonany...

Dalej:
1. Harlan Coben i inni "Aż śmierć nas rozłączy"
Ten zbiór opowiadań wygrałam w Lenowym konkursie, ale na razie nie znalazłam jeszcze chwili, aby go przeczytać.

2. William Shakespeare "Makbet"
Choć miałam na niego ochotę już od dawna, to wstrzymywałam się, wiedząc, że będę Makbeta omawiać jako lekturę. Teraz w liceum przyszedł na to czas :D

3. Maciej Grabski "Ksiądz Rafał"
Jako wielką fankę Rancza urzekł mnie w okładkowym opisie uchwycony tam wilkowyjski klimat. Mam nadzieję, że tamtejszy Gródek, na czele z nowym proboszczem Rafałem, przypominać będą choć odrobinę Wilkowyje, czyniąc lekturę ciepłą, zabawną i przyjemną.

4. Jonathan Kellerman "Kłamstwa"
Mój pierwszy egzemplarz recenzencki, owoc nawiązania współpracy z wydawnictwem Amber. Wybrałam z oferty właśnie "Kłamstwa", gdyż po przeczytaniu "Kiedy pęka tama" byłam strasznie ciekawa nowej powieci Kellermana o detektywie Sturgisie i doktorze Daleware.

5. Clive Staples Lewis "Podróż 'Wędrowca do Świtu'"
Już czytana, ale po obejrzeniu niezwykłej, cudownej i magicznej ekranizacji tej właśnie części "Opowieści z Narni" bardzo chętnie znów powrócę do tej przepięknej krainy Narni, wśród niezwykłe postaci takie jak Łucja i Edmund Pevensie, przezabawny Ryczypisk, a przede wszystkim Książę Kaspian i lew Aslan.

6. A wszystko to w miłym towarzystwie świątecznego Toffifee ;)

Aktualnie jestem w trakcie lektury "Kłamstw", więc już niedługo spodziewajcie się recenzji ;)
Pozdrawiam wszystkich gorąco! :D

25 komentarzy:

  1. Moja droga masz się w tej chwili podzielić ze mną moimi ukochanymi Toffinkami!! ;D (na Mikołajki dostałam identyczne opakowanie :))
    Z tych książek czytałam tylko Opowieści z Narnii. Makbeta również jestem ciekawa i swoją ciekawość podobnie jak Ty zaspokoję będąc w liceum ;)
    A co do reszty to z chęcią przeczytam ich recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za wirtualny poczęstunek ;* :D

    "Lecą wieloryby" jeśli gdzieś znajdziesz to polecam, skoro wiesz, że lubisz takie baśniowe klimaty ;)
    A tytuł rzeczywiście jest oryginalny. Przyciąga uwagę. Takie jest moje zdaniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy stosik, czekam na recenzje:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również czekam na receznje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. "Księdza Rafała" skończyłam czytać w sobotę i niezmiernie mi się ta książka podobała! Świetny klimat, interesujący bohaterowie, ciepło, wzruszenie, uśmiech :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawy stosik, zwłaszcza apetyczne Toffifee :D. Czekam na recenzję (ale nie słodyczy, oczywiście ;D)

    OdpowiedzUsuń
  7. Smacznego :-)

    Ładny stosik. Ciekawe , jak mi się spodoba ekranizacja "Wędrowca...", niedługo się wybieram:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ihaaaa:) Piękny stosik:) Schrupałbym go z miłą chęcią:)

    OdpowiedzUsuń
  9. "Podróż..." to mój ulubiony tom narnijskiej sagi. Stosik bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładniutki stosik :) Książki i czekoladki? Uwielbiam to połączenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładny stosik :) Ukradłabym "Kłamstwa" bo jestem ciekawa przez ten tytuł ;) I Jako łasuch ukradłabym Toffifee xD

    OdpowiedzUsuń
  12. ja bym Ci Toffiffe ukradła chętnie :p

    OdpowiedzUsuń
  13. Mmmm... Toffiffe...
    A co do książek, przeczytałam "Podróż Wędrowca do świtu" :)

    OdpowiedzUsuń
  14. "aż śmierć nas rozłączy" to świetne opowiadania:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przyjemny stosik, łącznie z Toffifee oczywiście ;D. "Księdza Rafała" chętnie bym przeczytała, tak samo zresztą jak "Kłamstwa". W takim razie czekam na recenzję ;).

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawy stosik :D Najbardziej interesuje mnie to Toffifee ;D Nie no wszystkie tytuły są zachęcające . Pozdrawiam i zapraszam do mnie .
    http://miedzy-ksiazkami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Zjadłabym Ci to Toffifee! No Ale trudno!
    Książki bardzo interesujące!
    Ps. Widzę, że również jesteś z Wrocławia jak ja.
    Zapraszam do mnie :) POZDRAWIAM!

    OdpowiedzUsuń
  18. Tak, jestem teraz w 1. liceum. a ty?

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja też che Toffifee ;D No cóż, ale nie można mieć wszystkiego ;P Stosik imponujący, tylko czekać na recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładny stosik. Wkrótce zamierzam przeczytać "Opowieści z Narnii" i być może sięgnę też kiedyś po tę ksiązkę Cobena.

    OdpowiedzUsuń
  21. Kocham Toffifee ;)
    Dawno nie czytałam Narnii... ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. ooo, widzę, że też wzięłaś ' kłamstwa ' od amber :) ja już jestem po ich lekturze.
    Haha a co do toffifee, zaczęłam się zastanawiać już, czy to książka ze specjalną świąteczną okładką xD

    OdpowiedzUsuń
  23. Oj, oj... czekam na Cobena.
    Jak na szpilkach...

    OdpowiedzUsuń