8 grudnia 2010

1000 :)


Równo 1000 wyświetleń!:D
Och, musiałam to napisać. Ale trafiłam:)
Cóż, jak na chwilę obecną nie mam zbyt wiele do dodania, poza tym, że przyszła do mnie, ze śliczną kartką i zakładkami, książka "Wielkie Sekretne Widowisko" od Patsy:* Dziękuję bardzo:)
Nie mogłam się zdecydować, które zdjęcie dodać. Bo nie chciałam urazić ani Misia, ani Kwiatka ;P

Hm... cieszę się, że odwiedzacie mojego bloga... ;)
Teraz za kolejny stopień wyznaczam sobie 5000 wyświetleń, mam nadzieję, że pomożecie mi go szybko osiągnąć :)
Komentarzy też już jest sporo, dzięki Wam ;*


A teraz, na koniec tej "krótkiej notki na szybko" chcę Was zapytać, co sądzicie o nowym wyglądzie bloga?
Lepiej? Gorzej? Coś zmienić?
Pytam Was, bo sama nie chcę oceniać. Chcę wiedzieć, jak Wy go odbieracie :) Zależy mi na szczerych odpowiedziach :))

Pozdrawiam gorąco :)
Madeleine


16 komentarzy:

  1. Gratuluję okrągłej sumki wyświetleń ;)
    O wyglądzie już Ci pisałam więc nie będę się powtarzać ;D

    ;**

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie, gratuluję!:)
    To nie nam się powinno tu podobać, a przede wszystkim Tobie samej - my, czytelnicy i obserwatorzy, jesteśmy jedynie elementem układanki, uzupełniającym całość :) Ale tak, szablon piękny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja osobiście trafiłam na twojego bloga pierwszy raz, ale wygląd mi się bardzo podoba. I gratuluję 100 wyświetleń. Czekam na recenzję książki Wielkie Sekretne widowisko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląd bardzo mi się podoba i oczywiście gratuluję ;) Mam nadzieję, że 5000 osiągniesz bardzo szybko, w czym jak najbardziej pomogę wchodząc tu bardzo często :)
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję ;)) Niedawno też przekroczyłam próg 1000 wyświetleń na swoim blogu i wiem jakie to miłe uczucie :) Pozdrawiam i życzę szybkiego przekroczenia 5000 :D
    PS: bardzo przyjemny, ciepły blog. Czuję się komfortowo i często tu wracam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oba szablony bardzo mi się podobają :-) Cieszę się, że przesyłka przypadła Ci do gustu! Życzę kolejnych tysięcy odwiedzających.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję ;D
    P.S. Strasznie podoba mi się tło na twoim blogu!

    OdpowiedzUsuń
  8. Również gratuluję i życzę kolejnych sukcesów ;) Bardzo mi się tu teraz podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszędzie biało i szaro na dworze, a jak się wchodzi do Ciebie jest zielono ;) I to taka letnia, nasycona zieleń ;) Ślicznie !
    I gratuluję tyyyyylu wyświetleń. Niedługo dobijemy do 5000 :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje!
    A co do nowego szablonu to, stu procentowo, zgadzam się z przyjemnostki. Jest ślicznie... I za niedługo dobijemy nawet więcej niż 5000, ponieważ na ten blog chciałoby się codziennie wracać ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję :)
    Szablon jest w porządku ;)
    A misio fajowy ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. w takim razie gratuluję! :) a wygląd bloga bardzo mi się podoba, jest taki.. przyjemny ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje!
    A wygląd jest fajny:) Taki ciepły:) Idealny na zime:D

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję tysiąca :)
    Wygląd chyba bym zmieniła, ale to pewnie dlatego, że lubię inne kolory.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wygląd bloga bardzo mi się podoba. Tak ładnie zielono, teraz jak za oknem wszędzie wokół biało ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. 39 years old Research Assistant III Jamal Wyre, hailing from Fort Erie enjoys watching movies like "Low Down Dirty Shame, A" and Sculpting. Took a trip to Longobards in Italy. Places of the Power (- A.D.) and drives a Ferrari 330 TRI/LM Spider. Idz tutaj

    OdpowiedzUsuń