6 grudnia 2010

Mój pierwszy stosik! :D + Niezwykle przyjemny Mikołaj.

Witajcie mikołajowo!

Mam nadzieję, że wszyscy byliście bardzo grzeczni i Święty Mikołaj zagościł w domu każdego z Was!
U mnie także był.
Zaskoczył mnie ogromnie niezwykle miłym prezentem!
Może trochę przybliżę sytuację:
Otóż nigdy nie ukrywałam, że uwielbiam dostawać prezenty. Uważałam, że to szlachetne, jeśli ludzie mówią, że wolą dawać niż dostawać, ale pod warunkiem, że było to szczerze powiedziane. Dlatego ja się z tym tak nie ogłaszałam ;P
Dziś natomiast niezwykle się zdziwiłam, kiedy odkryłam, że największym prezentem jakim zostałam obdarowana była szczera i prawdziwa radość mojej Koleżanki, którą miałam okazję obdarować na klasowych mikołajkach.
Kinga, którą serdecznie pozdrawiam, dostała ode mnie książkę pt."Ludzka Przystań". Będąc w księgarni i wiedząc, że lubi ona horrory, przypadkiem natrafiłam na tę książkę. Od razu stwierdziłam, że może jej się spodoba. Dlatego ją wzięłam.
Dzisiaj Kinia powiedziała mi, że bardzo tą książkę chciała przeczytać.
Kiedy dowiedziała się, że ten prezent był ode mnie, a ja ujrzałam łzy wzruszenia w Jej oczach, naprawdę poczułam się bardzo przyjemnie. Dawno nie udało mi się zrobić komuś takiej przyjemności. Myślę, że ten prezent był niespodzianką zarówno na Niej, jak i dla mnie.
Po skończonych lekcjach znów udałam się do księgarni i sama nabyłam mikołajkowo tę książkę;)


A teraz zapraszam na największe wydarzenie w dotychczasowych dziejach mojego bloga:
Pierwszy stosik!
xD

Kilka foteczek na początek:



Oczywiście bez Aleczka się nie obyło:)

Poczynając od góry:

1. Książka, która odegrała dziś naprawdę wielką rolę:
"Ludzka Przystań" - John Ajvide Lindqvist - Moja własna, już się nie mogę doczekać, kiedy się za nią wezmę;)

"Tatusiu, co tam jest? Tam, na lodzie?"
Słoneczny zimowy dzień. Anders i jego sześcioletnia córeczka Maja podziwiają ze szczytu latarni morskiej idylliczny krajobraz. Wszędzie dokoła rozciąga się tylko śnieg i Anders nie dostrzega tego, co pokazuje mu Maja. Dziewczynka schodzi, żeby przyjrzeć się z bliska temu, co widzi i... znika.
Nikt nie potrafi zrozumieć, co się stało. I nikt nie potrafi wyjaśnić jak to możliwe, że ślady dziecka na śniegu nagle się urywają. Zrozpaczony ojciec postanawia odnaleźć córeczkę - choćby w piekle...



2. "Piąty Anioł" - Bartosz Grykowski - z biblioteki. Mam nadzieję, że to kolejny dowód na to, że polska fantastyka wcale nie jest zła.

3. "Prędkość" - Dean Koontz - również z biblioteki. Oczywiście bez Koontza by się nie obyło ;P

4. "Tajemnica Fabritiusa" - Arkadiusz Niemirski - od Adziochy. Dziękuję :* Już zaczęłam czytać, więc niedługo recenzja.

5. Czysto teoretycznie jest to książka pt. "Wielkie Sekretne Widowisko" od Patsy, ale jako że obiecałam sobie dwie rzeczy:
1. że stosik pojawi się w poniedziałek
2. że zagości na nim minimum 5 książek,
a książka od Patsy jeszcze nie doszła, to została zastąpiona "Drugim życiem Bree Tanner". Przeczytam jeszcze raz, bo jest to najlepsza książka z całej sagi. I szybko się ją czyta, więc nie zrobi mi reorganizacji w harmonogramie;)

_____

Dziękuję wszystkim za wszystko:*
Dziękuję też tym, którzy wiedzą o co chodzi:*
Dziękuję tym, którzy nie wiedzą, a chciałabym, żeby wiedzieli:*

I dziękuję Lenie173 i Jej Ekipie za to, że docenili moją twórczość i postanowili nagrodzić mnie książką Harlana Cobena. Dzięki Wam w końcu zabiorę się za jego twórczość;D
Wyimaginowana książka "Aż śmierć nas rozłączy" ląduje na szczycie stosika :P

Pozdrawiam:)
Madeleine

25 komentarzy:

  1. Ojej ;) Alek cudnie wygląda na drugim zdjęciu.. Normalnie mam wrażenie, że jest płaściutki i coś chytrze kombinuje. Też zawsze cieszę się, gdy podpasuje komuś z prezentem ale niestety rzadko kiedy mam okazję kupić w tym celu książki. Ale co tam... Ludzie nie wiedzą co tracą.

    "Drugie życie Bree Tanner" przypadło mi do gustu podobnie, jak pierwsza część sagi. Chyba jedyne, które można przeczytać, bo nic nie jest tak cukierkowe, jak w kolejnych częściach wszystko, jak się patrzy ;)

    Co prawda "Aż śmierć nas rozłączy" jest zbiorem nowel wielu autorów w tym też samego Harlana Cobena ale od czegoś zacząć trzeba. Sama posiadam na półce jego jedną książkę ale jakoś zawsze coś innego wpadnie w moje łapki. ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. W sumie to muszę chyba stworzyć jakąś własną listę urodzinową ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny stosik! Życzę powodzenia w poznawaniu polskiej fantastyki :)
    Tymczasem zapraszam do siebie, w nowe miejsce - http://hiliko.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Stosik oczywiście piękny :)
    Zaintrygowała mnie ta "Ludzka przystań". Chyba muszę się jej bliżej przyjrzeć .. Z niecerpliwością czekam na recenzję :)
    PS: Słodziutki piesek !!

    OdpowiedzUsuń
  5. 'Drugie życie Bree Tanner' czeka również i na mnie, mam nadzieję, że znajdę czas już w przerwie świątecznej. A 'Ludzka Przystań' zachęca tajemniczością i... po prostu jakaś siła mnie do niej ciągnie. :) Jeżeli na nią trafię, oczywiście nie pogardzę :)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Stosik jest świetny, a o Aleczku już wspominałam, że słodziak ;) Jeszcze raz bardzo Ci gratuluję. No i przede wszystkim czekam na kolejne recenzje! Liczę na to, że szybko pojawi się recenzja książki Koontza i "Ludzkiej przystani". Może akurat, któraś z tych książek by się nadała? Wiesz o co chodzi ;) Swoją drogą fajne te podziękowania na końcu. Ciekawe czy dla mnie też...? ;P
    Pozdrawiam ;**

    OdpowiedzUsuń
  7. Drugie życie Bree Tanner czytałam i podobała mi się umiarkowanie :) Super stosik i gratuluję wygrania w konkursie ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Koontza nie lubię, ale piesek fajny :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudny stosik! I psiak! Mam nadzieję, że książka dojdzie do Ciebie jak najszybciej ^^. Mówisz, że "Drugie życie Bree" takie fajne? Może się skuszę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hm... ciekawa jestem "Piątego anioł".:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zainteresowałaś mnie tą "Ludzką przystanią". Brzmi bardzo tajemniczo i intrygująco. Tak swoją drogą, asz cudnego pieska, słodziak. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Leno,
    mój piesek zawsze coś kombinuje ;)
    O liście urodzinowej też myślałam, ale urodzinki będę miała dopiero w październiku... ;P Są też inne okazje...

    Susie,
    oczywiście, że dla Ciebie też są te podziękowania. W tym miejscu dziękuję Ci przede wszystkim za to, że dzięki Tobie ten blog w ogóle powstał, że pomogłaś mi w jego... rozpropagowywaniu(?) :P. Poza tym mam wiele innych powodów, aby Ci dziękować... Pewnie wiesz o co chodzi ;)

    I dziękuję wszystkim w imieniu Alexa. On z tą swoją dumą jest bardzo zadowolony, kiedy się go chwali ;P

    Widzę, że wiele osób zainteresowała Ludzka Przystań. Cieszę się, chociaż jeszcze sama nie miałam okazji zapoznać się z jej fabułą...

    OdpowiedzUsuń
  13. Obrońca książek - nic im nie grozi , a tak poważnie , fajny i interesujący stosik:)

    OdpowiedzUsuń
  14. "Drugie życie Bree Tanner" podobało mi się a jej zakończenie uzupełniło fabułę sagi. Wreszcie dowiedziałam się, co przekazała tuż przed śmiercią a także inaczej spojrzałam na nowo narodzonych.

    A Twój pies jest śliczny :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Madeleine,
    domyślam się o czym mówisz ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. Hmm Piąty anioł jakoś mi umknął dotychczas, a Ludzkiej przystani teraz jestem już mocno ciekaw:)

    No i wypas stosik;) Nie było się czym stresować:D

    OdpowiedzUsuń
  17. "Ludzka przystań" i u mnie na półce czeka z niecierpliwością.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawy stosik, czekam na recenzje :)

    A i gratuluję wygranej! Ucieszyłam się, gdy zobaczyłam Twój nick :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Aleczek jak zwykle piękny! W ogóle niewzruszony tym, że komentują go różne osoby... oczywiście pozytywnie ;]] Jeśli jest taka możliwość, pozdrów go ode mnie ;)

    A co do stosiku muszę powiedzieć, że jest...mhmm... naprawdę ciekawy. Nie mogę doczekać się recenzji...

    OdpowiedzUsuń
  20. A w tej czapce mikołaja wygląda przecudnie i słodko!

    OdpowiedzUsuń
  21. Twój pisek jest słodziutki i śliczny , a na dodatek jaki fotogeniczny ;) Stosik super ! Książki może nie całkiem dla mnie ale będe czekała na twoje recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  22. Oczywiście, że pozdrowię Aleczka!
    ...
    Aluś wszystkim bardzo dziękuje:*
    I ja także :)

    OdpowiedzUsuń
  23. ciekawy stosik. a ja się jeszcze nie zabrałam za "Drugie życie" jakoś nie mogę się w sobie zebrać

    OdpowiedzUsuń
  24. masz ślicznego psiaka.. zazdroszczę! ;)
    a stosik bardzo ciekawy.. czekam na recenzje. :]

    OdpowiedzUsuń