23 grudnia 2010

Radosnych Świąt...

Chciałam się ze składaniem życzeń wstrzymać do jutra - do Wigilii, ale kiedy przeglądając Wasze blogi natrafiłam na tyle miłych życzeń, stwierdziłam, że ja także muszę się z Wami podzielić moimi.
Dlatego już teraz składam wam najserdeczniejsze życzenia:


Radosnych, ciepłych Świąt, miłej atmosfery przy wigilijnym stole,
a pod choinką wielu prezentów.
Aby w Nowym Roku na Waszych twarzach nieustannie gościł uśmiech,
a Waszym sercom towarzyszyły same pozytywne emocje.
A jako społeczności książkowo-blogowej życzę również,
aby książki były z Wami!
Natomiast sobie życzę wielu wzruszeń przy czytaniu Waszych recenzji, których mam nadzieję, że nie będzie mniej niż w tym roku!

 

15 komentarzy:

  1. Zdrowych, wesołych, spokojnych Świąt!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawe życzenia ;)
    Ja również życzę wszystkiego co najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wzajemnie, życzę ci samych ciekawych książek :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana czego ja mogłabym Ci życzyć? Tradycyjnie Wesołych Świąt. Niech wszystkie Twoje najskrytsze marzenia się spełnią i niech nigdy nie opuszcza Cię dobry humor :* A jeśli chodzi o książki... to, żeby każda jedna była tą najwspanialszą dostarczającą wielu emocji i wrażeń. Skoro piszę to w komentarzu a Twoim blogu nie mogę zapomnieć żyć Ci miliona komentarzy i miliarda wejść ;**

    OdpowiedzUsuń
  5. Wesołych Świąt, zdrowych i magicznych; wspaniałycn lektur!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wesołych Świąt ;*

    Wesołych świąt Bożego Narodzenia
    zdrowia, szczęścia i miłości
    w gronie rodziny i przyjaciół
    żeby Jezusek u was zagościł!

    OdpowiedzUsuń
  7. I ja życzę wesołych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wesołych Świąt Kochana ;****

    OdpowiedzUsuń
  9. ja również wesołych świąt życzę! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Życzę Ci wesołych Świąt, które dobiegają już końca...

    OdpowiedzUsuń